• Specialist in Cabrio's
  • Morgen in huis
  • Geen verzendkosten
  • Deskundige klantenservice

Wat is het automerk van uw cabrio?

Garantie & Retour

Je kunt alle artikelen die je bij ons aangeschaft hebt, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Bij Cabriofactory heb je voor je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen.

Wij verzoeken je na ontvangst van het artikel binnen 24 uur te controleren of het product onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, verzoeken wij zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op te nemen om dit te melden. Op die manier kunnen we er voor zorgen dat je snel een vervangend product ontvangt. Schademeldingen die te laat binnenkomen kunnen helaas niet verholpen worden.

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kun je het product binnen de zichttermijn retourneren.

Cabriofactory hanteert regels voor retourneren

Mocht je de bestelling willen retourneren dan verzoeken we je om het volgende in acht te nemen:

  • Maak een melding van je retourzending per e-mail naar info@cabriofactory.nl.
  • Zorg dat de retourzending binnen de zichttermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.
  • Voeg een volledig ingevuld retour formulier bij je retourzending.
  • Verstuur je retour in een omdoos of extra verpakking zodat het artikel niet beschadigt of breekt.
  • Bij het retour zenden van een beschadigd artikel is een complete restitutie niet mogelijk.
  • Stempel van montagebedrijf moet toegevoegd worden.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Voeg een ingevuld retour formulier bij je retour.
  • Stuur je meer dan 1 pakket terug en heb je maar 1 retourbon, voeg dan bij de andere pakketten een brief met daarop je naam, adres en factuurnummer.

Let op! Wanneer een bestelling ongefrankeerd retour wordt gezonden zullen wij de verzendkosten in mindering brengen van het eventueel te restitueren bedrag.

Retouren via TNT Business point

Je kunt de meeste artikelen (maximaal 30 kg, 150 liter en/of 80 cm) zelf afgeven bij een TNT Business point bij jou in de buurt. Je ontvangt bij het TNT Business point een retourbewijs met daarop een nummer (bewaar dit goed).

Wil je je pakket naar een TNT Business point brengen? Je hoeft dan van tevoren geen afspraak te maken. Vraag voor meer informatie eventueel na bij het TNT Business point bij jou in de buurt. Wij adviseren je bij afgifte van het pakket op het postkantoor altijd een bewijs van verzending te vragen.

Voor een snelle afhandeling van het retour verzoeken wij je voor de volgende punten zorg te dragen:

  • Verpak het product in een doos of enveloppe om het product te beschermen.
  • Vermeld duidelijk het adres van Cabriofactory
  • Voeg voor een snelle afhandeling van je klacht ter verduidelijking een retourformulier in.
  • Vraag bij afgifte van je pakket bij het postkantoor om een bewijs hiervan.

Producten dienen altijd in de originele verpakking en in verkoopbare staat retour gestuurd te worden.

Zelf terugbrengen

Als extra service bieden wij je ook de mogelijkheid om artikelen die je in de webshop online bij Cabriofactory hebt gekocht in de winkel in Lichtenvoorde af te leveren, te ruilen of te retourneren. Wij vragen je in dat geval de aankoopfactuur mee te nemen om een artikel in de winkel te ruilen of te retourneren.

Foto`s

Geplaatste foto’s dienen ter voorbeeld en kunnen in de praktijk afwijken.

Montage voorwaarden

Voor vernielingen of defecten tijdens of na montage zijn wij, Cabriofactory, ten alle tijden niet aansprakelijk.

Verwerking van je klacht

Na ontvangst van je klacht ontvang je hierover per mail een bericht naar het bij ons bekende e-mail adres. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht per mail een bericht over het verloop van je ingediende klacht.