• Specialist in Cabrio's
  • Morgen in huis
  • Geen verzendkosten
  • Deskundige klantenservice

Wat is het automerk van uw cabrio?

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht, ben je het ergens niet mee eens of heb je een vervelende ervaring gehad met Cabriofactory? Dat vinden we erg jammer, dat kan namelijk nooit onze bedoeling zijn geweest.

We zouden dan ook graag met je in contact komen en bekijken hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar je te luisteren.

Een klacht doorgeven

We raden je aan om je bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heb je naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@cabriofactory.nl. Je mag je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

James wattstraat 9
7131 ME Oost-Gelre

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je hier geen prijs op stellen, dan kun je ook contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Cabriofactory bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).